OUR LOVE DEL 91

Tidigare
- Jag vann, sa han retsamt. Jag flinade.
- Inte mitt fel att du är så oemotståndlig. sa jag och Ogge kysste mina läppar igen. Han bet löst i min underläpp och jag släppte in hans tunga i min mun. Ogges armar släppte min höft och han drog av sig tröjan. löst bet jag mig i läppen och vi snurrade runt så jag låg överst. Ogges händer gick innanför min tröja och han började pilla med tröjkanten. Efter en stund var även min tröja av. Jag hjälpte till att knäppa upp mina byxor och vi rullade runt igen så att Ogge låg överst. Han granskade min kropp uppifrån och ner.
- Du är så jävla snygg Alice, mumlade han och kysste mig sedan på necken. Jag flinade och virade mina armar runt hans nacke. Jag fattade direkt vart dethär skulle leda.
Ogges Perspektiv

Jag vaknade av solstrålarna som stålade in genom fönstret. Sakta öppnade jag ögonen. Bredvid mig låg Alice, jag log och tänkte tillbaka på igår. Allt hade vart helt perfekt. hennes mjuka kyssar och hennes små händer som var över hela min kropp. Jag log igen och la armen runt henne. Hur fan skulle det bli sen, när båda började skolan? Vi skulle aldrig hinna träffas. Jag visste att det skulle bli massor jobb med The Fooo på helgerna. En stor klump la sig i mina mage, jag ville ju inte vara någon annan stans än med henne. Men jag var tvungen. Jag suckade och slöt ögonen igen. Ta vara på tiden, tänkte jag. Efter idag skulle det kanske inte vara såhär längre. Jag kysste henne i nacken och ett fnitter lämnade hennes mun. Hon vände sig mot mig med ett leende.
- är du vaken? frågade jag chockat.
- Jaa, log hon. Jag log tillbaka och flyttade en slinga hår från hennes ansikte och la den bakom örat.
- Jag trodde du sov. sa jag och hon log gulligt.
- men det gjorde jag inte.
- sovit gott då? frågade jag och hon nickade.
- du då? frågade hon och jag nickade.
- Finns inget bättre sätt att sova på en bredvid dig, sa jag och Alice log, började sig fram och kysste mina läppar. hon vände sig om så jag kramade om henne igen. Jag borrade in mitt ansikte i hennes nacke.
- ska vi göra frukost? viskade jag och Alice nickade.
- pannkakor? frågade ivrigt hon och vände sig mot mig igen. jag skrattade till.
- pannkakor blir det. svarade jag och reste mig från sängen.
 
 
Sagas Perspektiv

Jag kände hur nån löst skakade mig. irriterat vände jag på mig i sängen.
- gumman, upp nu och gör nåt kul, imorgon börjar skolan igen! sa mammas glada röst. Jag suckade och öppnade långsamt ögonen.
- eller så kanske man kan få sovmorgon på sin sista lediga dag? muttrade jag irriterat. Mamma suckade och gick bort mot försret. Hon drog upp rullgardinen och solen strålade in och fyllde upp hela rummet.
- mammaaaaaaa! Klagade jag och la kudden framför ansiktet.
- Jag har bakat scones! Upp med dig nu. sa hon igen innan hon lämnade rummet. Jag suckade igen och drog täcket tätare kring mig. sista lediga dagen. imorgon började skolan. Jag skulle träffa både Oscar och Felix varje dag. jag suckade igen och drog ur laddaren från telefonen som låg på nattygsbordet. ett missat samtal från Oscar. När man talar om trollen, tänkte jag och ringde upp.
- Mm hallå? sa Oscar från andra sidan.
- Hej, du hade ringt? sa jag och gäspade högt.
- aa, jag tänkte om vi kunde hitta på nåt? typ åka och bada eller nåt? frågade han och jag tänkte efter. Jo, såklart jag kunde.
- mmm, svarade jag trött.
- nice, jag hämtar upp dig om en timme? frågade han och jag kollade på klockan. Hon var faktiskt bara 11.
- hmm kan du inte hämta mig vid 14.00, så jag hinner vakna ordentligt? frågade jag och Oscar skrattade till.
- tar det tre timmar att vakna? frågade han och jag hilmade med ögonen, även fast han inte kunde se.
- Neeeej, men... jag ligger fortfarande i sängen! Sa jag till försvar och Oscar skrattade igen.
- Jag fattar, det är lungt. Jag hämtar upp dig vid 14!
- Okej bra, då ses vi.
- Aa, puss. Sa Oscar och la på. Jag la tillbaks mobilen på nattygsbordet och kollade upp i taket med en suck. Det kändes fel att träffa Oscar nu, när jag igår gjort Felix så besviken. Men vad skulle jag annars göra? Jag kunde inte direkt säga nej, och en del av mig ville ju vara med honom...
- Saga upp nuuu! Medans sconesen är varma! Skrek mamma nerifrån och avbröt mina tankar. Jag gick irriterat upp från sängen. Jag gick fram till min spegel och kollade på min egna spegelbild. Jag hade på mig en grå stor tröja, som antagligen Feli glömt kvar för 1000 år sedan. Jag rullade av hårsnodden som satt på man handled och satte upp håret i en bulle innan jag gick jag ner i köket. till min förvåning satt både mamma och pappa där och åt.
- Godmorgon gumman, sa pappa och kollade upp från sin tidning. jag log och slog mig ner bredvid honom vid bordet.
- Godmorgon. svarade jag och tog en scones. Jag brädde på smör och hällde upp lite juice i ett glas.
- Vad hade du tänkt hitta på idag då? frågade mamma efter en stund. Jag kollade upp på henne.
- Träffa Oscar. sa jag och tog en klunk från mitt glas.
- Oscar? frågade pappa ogillande. Jag kollade irriterat på honom.
- ja, och? frågade jag och pappa bara skakade på huvudet.
- Den killen verkar bara inte som din typ. sa pappa och och hökde på ögonbrynen.
- Och vad vet du om "min typ"? frågade jag och pappa mumlade något oförsåeligt innan hans blick för ner i tidnignen igen. Jag blängde surt på honom. Varför brydde han sig äns om vem jag träffade? Visst, jag visste hur mycket han tyckte om Felix men det var ju faktiskt mitt liv.
Efter några minuter av tystnad reste jag mig från bordet.
- tack för frukosten. mumlade jag och innan dom hann svara sprang jag upp på övervåningen. Jag svängde in på badrummet och kollade mig i spegeln. Jag sköljde av ansiktet med kallt vatten och gjorde en lös fläta av mitt hår, sedan satte jag ett par solglasögon i pannan och fortsatte in till mitt rum. Jag plockade fram en söt bikini som jag drog på mig, och sedan en somrig klänning över. Jag kollade mig själv i spegeln och log, den här dagen skulle nog bli ganska bra.
 
Felix Perspektiv

Jag satt framför teven med Sonja i famnen och Theo bredvid mig när min mobil ringde. Jag stäckte mig efter den och läste på skärmen, Theresa. Jag slickade mig nervöst om läpparna och svarade.
- aa hallå? 
- Hej Felix, det är jag. sa hon tyst på andra sidan.
- Hej, förlåt för detdär... började jag men hon avbröt.
- det är lungt, jag fattar att du inte vill berätta för dina föräldrar och kanske är det bara bra, jag menar, jag vill igentligen inte ha massa vuxna inblandade och farmor bryr sig ju inte så jävla mycket. Sa hon och jag log svagt.
- vad bra, vad ville du?
- Ehm jo... asså jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak? frågade hon.
- Det beror på vad det är, sa jag fundersamt.
- Jag tänkte gå till sjukhuset idag och prata om... ja du vet, vad som har hänt och att jag vill göra abort. sa hon.
- aa, och? frågade jag.
- Kan du... följa med? Jag vill helst inte gå själv... sa hon.
- Men det är väll klart jag följer med. sa jag och kunde se framför mig hur Theresa log.
- Tack Felix... kan vi mötas i tc klockan 13? frågade hon.
- aa visst, det funkar.
- Bra, då ses vi! Och tack, det betyder mycket.
- Lungt. Vi ses. sa jag och la på. Jag la ner mobilen i fickan.
- vem var det? frågade Sonja nyfiket. Jag kollade på henne.
- En kompis. sa jag och hon nickade.
- Felix när kommer Saga tillbaka? frågade Theo sen. jag kollade på honom.
- Jag vet inte. mumlade jag och Theo suckade.
- så säger du heeeeela tiden. klagade han och putade med underläppen. Jag log svagt och rufsade till hans hår.
- Jag får ta hit henne snart då. sa jag och Theo sken upp i ett stort leende.
- lovar du? frågade han och jag ryckte på axlarna.
-  jag lovar att försöka. Sa jag och klev upp från soffan. Jag gick in till pappa som stog och plockade ur diskmaskinen.
- Jag åker in till stan och träffar en kompis. sa jag och öppnade kylen. Jag plockade ut en cola som jag öppnade och tog en klunk av.
- jaha okej! Kommer du hem till middagen då? jag tänkte grilla. sa han och jag nickade.
- Visst. svarade jag och gick ut i hallen. Jag kollade på klockan, 12.16, alltså skulle jag träffa Theresa om 45 minuter. Jag drog på mig skorna och öppnade ytterdörren.
- Hejdå! ropade jag innan jag gick ut i solen. Det var sista dagen innan skolan började och riktigt fint väder. Jag gick ner för gatan och ställde mig för att vänta på bussen. Jag tänkte tillbaka på det Theo sagt, att försöka få hit Saga. Kanske skulle det vara en bra idé? Kanske nu ikväll? Eftersom vi skulle grilla och så. Och kanske, bara kanske skulle hon träffa min familj och minnas tillbaka några månader då hon följde med mig hem, och kanske skulle hon sakna det, lika mycket som jag gjorde.
 
Alice Perspektiv

Jag klev med en gäsp ner i köket där Ogge redan satt och åt.
- Du är så jääävla seg! Det här var klart för typ en kvart sen. sa han och jag flinade.
- Förlåt, din säng är så skön. Jag kunde inte gå upp. sa jag och slog mig ner mittemot Ogge. Jag tog en pannkaka och brädde på sylt, sedan rullade jag ihop den till ett litet rör och tog en tugga.
- gott? frågade Ogge och jag nickade glatt, tog Ogges glas och tog en klunk juice. Han kollade tröttsamt på mig.
- Du vet att det finns egen juice till dig. muttrade han och tog tillbaks sitt glas.
- Men jag ville bara ha en klunk, sa jag och Ogge suckade. Vad var det med honom? han var inte som vanligt.
- har det hänt något? frågade jag plötsligt och Ogge ryckte till.
- Va? frågade han.
- Jag tänkte bara... du verkar lite nere.
- vadå, bara för att jag inte vill dela juice har det inte hänt något. sa han och jag suckade.
- Det är ju inte bara därför, du är inte som vanligt. har jag gjort något?
- Nej, du har inte gjort något. sa han och petade med gaffeln i maten.
- men vad är det då? frågade jag och Ogge suckade högt.
- Det är bara... vi har inte riktigt planerat. sa han och jag kollade konstigt på honom. planerat vadå?
- vad menar du? frågade jag.
- asså, vad som kommer hända nu. Om några timmar åker du hem och sen kommer vi typ aldrig hinna träffas. sa han och jag tittade fortfarande lika konstigt på honom.
- va? såklart vi kommer träffas mumlade jag och stoppade in en bit pannkaka i munnen. Ogge suckade.
- När? när kommer vi kunna träffas? frågade han och jag höjde en ögonbrynet.
- helger, lov, allt sånt. sa jag och ryckte på axlarna.
- Nej Alice, det kommer inte gå. Jag och killarna kommer vara tvugna att jobba varje helg. sa han och jag kände hur jag började bli lite irriterad. vad menade han med allt dethär?
- Jaha men... vi får väll ha ett distansförhållande då, vi kommer ju ändå prata varje dag i telefon, skypa och sånt, och sen... började jag men Ogge avbröt mig snabbt.
- Alice, det funkar inte. sa han och jag kände hur något gick sönder innuti mig. Vadå funkade inte? Såklart det funkade!
- Men vadå funkar inte?! Vad fan ska vi göra då? frågade jag irriterat. Ogge ryckte på axlarna.
- Jag kan inte ha ett distansförhållande, det låter verkligen inte som min grej. sa han och jag tittade förvånat på honom.
- Så långt är det faktiskt inte, man kan ju åka tåg och allt och det går, bara vi stannar hos varann några...
- Alice nej. avbröt Ogge igen.
- Så vaddå, gör du slut? frågade jag och Ogge kollade ner i marken. Det kändes ungefär som om någon slog till mig rakt i ansiktet. Gjorde han slut? Nu? Nej, han kunde inte göra det, vi hade ju precis haft sex, igår, och så gör han slut? bara sådär, utan en andledning. Jag stirrade chockat på honom tills han öppnade munnen igen.
- Alice jag älskar dig jättemycket men... börade han.
- älskar du mig? va? spottade jag ut. Ogge kollade ledsamt på mig och sökte min blick med sin, men jag vägrade få ögonkontakt.
- Jag älskar dig så jävla mycket, men dethär kommer aldrig att funka. sa han tyst. Jag skakade på huvudet.
- Så är det inte! Du älskar mig inte alls! Du ljuger, Du gjorde allt dethär för att få ha sex med mig, och sedan lämna mig, EXAKT SÅ ÄR DET! JÄVLA ÄCKEL! Skrek jag, reste mig snabbt från bordet. Ogge kollade chockat på mig.
- Va?! Så är det verkligen inte? Sa han och reste sig han med. Jag tog ett djupt, darrigt andetag.
- precis så är det. Sa jag och kände hur tårarna höll på att tränga fram. Jag gav Ogge en sista blick innan jag snabbt gick ut i hallen, drog på mig mina skor och gick ut.
- Alice vänta! Skrek Ogge efter mig. Men jag brydde mig inte ett skit. Tårarna hade började forsa ner för mina kinder och jag brydde mig inte om att torka upp dom. Jag fortsatte med snabba steg rakt fram, utan någon aning om vart jag skulle. Men en sak var säker, jag skulle bort här ifrån.
 
 
Oscar Molander ♡

deeeeel 91 tadaaaaaa!
Nästa del kommer snaaaart
Många av er har kommenterat vilka ni tycker det ska vara, Felix å Saga eller Oscar å Saga.
SÅÅÅÅ, VILKET TEAM ÄR NI, TEAM FELIX ELLER TEAM OSCAR???
 
Btw, idag hittade jag ett instagramkonto som kopierat min novell och påstår att hon skrivit den själv???? blir så sjukt irriterad för så gör man bara inte!! Såklart får man ta insperation men man kapierar inte en hel novell, verkligen inte. Usch blev jätteirriterad...
kontot heter i allafall @thefooonovell___ (tre stycken understräck) så om ni har lust kan nu gärna anmäla och sååå,
 
Taaack i alla fall! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Team Felix helt klart!
Saglix blir ett passande shipname för dem ;)

Svar: Hahaha saglix ;)))
Alva Fjellström

2014-03-25 @ 22:45:25
Postat av: Anonym

TEAM FELIX👌

2014-03-25 @ 22:45:50
Postat av: Sara

TEAM FELIX! Det måste bli felix HAHAHHAHA kommer få panik annars ;))

2014-03-25 @ 22:45:59
Postat av: Hanna K

TEAM FELIX ALL THE WAYYYY

2014-03-25 @ 22:52:17
Postat av: Anonym

TEAM FELIX! Helt klart! <3 läste lite på den där novellen och den var inte alls lika bra som din! Älskar din novelle så mycket! <3

Svar: Tack så jättemycket gullis!! <3
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 06:29:40
Postat av: Anonym

Team Felix!

2014-03-26 @ 06:35:54
Postat av: Foooer

Team Felix!!! första kärleken vett du:)<3 btw älskar din novell bästa ever!!!<3

Svar: Tack så jättemycket fina du'n
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 06:35:57
Postat av: Matilda

Team Oscar!!!! :D

2014-03-26 @ 06:42:29
Postat av: Moa

Team Oscar ;))

2014-03-26 @ 07:17:15
Postat av: Anonym

Team Felix

2014-03-26 @ 08:09:31
Postat av: Mathilde

TEAM FELIX LÄTTTTT

2014-03-26 @ 08:10:15
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:23
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:23
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:24
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:24
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:24
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:24
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:25
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:25
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:26
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:26
Postat av: z

TEAM FELIX

2014-03-26 @ 10:38:27
Postat av: Emily

team Felix! Men Oscar får typ inte bli sådär skit ledsen, utan hittar typ en ny! Omg va jag kommer dö

Svar: :****
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 15:24:28
Postat av: Hanna:)

TEAM FELIX<333 älskar din novell sjuuuukt mycket som jag säkert skrivit ett antal gånger love ya:D

Svar: Åh tack finaste du love uuuu <3
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 15:29:02
Postat av: Anonym

Teeeam felix ❤️

2014-03-26 @ 15:56:50
Postat av: Anonym

Helt klart team felix!! Fasst då sviker han ju iochförsig Theresa.. Men ändå team felix!

2014-03-26 @ 16:03:52
Postat av: Cornelia

TEAM FELIX. ALVA OM DU INTE GÖR SÅ KOMMER JAG HEM TILL DIG O PRATAR MED DIG. Hahahah nejmen, team Felix såklart! <3

Svar: HAHAHHAHAAHAH :****
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 16:21:41
Postat av: Anonym

Team Felix!! :)

2014-03-26 @ 16:45:23
Postat av: Anonym

Team Felix! ;) Bästa novellen ever, längtar redan till nästa kapitel!! <33

Svar: Tack så mycket gullis!!!! <3 det kommet så fort som möjligt
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 17:25:42
Postat av: Anonym

Team Felix !

2014-03-26 @ 17:40:28
Postat av: drthjm

TEAM FELIX :)))

2014-03-26 @ 18:06:51
Postat av: SMILLA

TEAM FELIX!!!! Snälla jag ber dig!! Saga och Felix MÅSTE bli tillsammans igen...... Dom är PERFEKTA för varandra!!!! Btw älskar din novell, lätt bäst av alla jag läst och det är typ 9377857399699867675855 stycken!! Xoxo<3

Svar: Åh tack såååå Mycket gullis!!! <3
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 18:22:24
Postat av: Felix!!!

Det måste bli Felix!!!! Jag tycker det är skit dåligt av den personen att ens göra ett konto?! Hatar den personen:(((((

Svar: Jo det är ju låååågt att göra så å tyvärr finns det inte så mycket jag kan göra heller :/
Alva Fjellström

2014-03-26 @ 19:14:38
Postat av: Anonym

Team Felix!!, dock borde Oscar hitta någon annan som han verkligen passar ihop med också

2014-03-26 @ 21:32:11
Postat av: Anonym

TEAM OSCAR!!!!!!!! Felix verkar som en så tråkig person... det är mer spännande att läsa om oscar och saga!!

2014-03-26 @ 21:46:05
Postat av: anonym

Team Felix

2014-03-27 @ 05:46:55
Postat av: anonym

Team Felix

2014-03-27 @ 05:48:36
Postat av: Amanda

Team Oscar!

2014-03-27 @ 06:52:42
Postat av: L

OGGGGGGGEEEEEEE :((( så sjukt bra, älskar din novell <3
du skulle nt vilja ha ett länkbyte ? x

Svar: Tack så mycket finis! Hur många unika besökare har du? <3
Alva Fjellström

2014-03-27 @ 09:57:43
URL: http://bringwordstolife.blogg.se
Postat av: Moa

Team felix! Och så kan Oscar och Theresa bli tillsammans 😁

2014-03-27 @ 18:48:36
URL: http://lovenattur.blogg.se
Postat av: Anonym

Team Felix ofc❤️😎

2014-03-27 @ 19:29:09
Postat av: Anonym

TEAM FELIX!!!!!!!!!
Älskar alla låtar som är med har till och med en egen spotify lista som heter novellen så passande till novellen!!!!!!!!

Svar: Tack finis!!<3
Alva Fjellström

2014-03-27 @ 19:36:58
Postat av: Lolli

Felix💕

2014-03-27 @ 19:59:32
Postat av: Foooer

TEAM FELIX! De var ju faktiskt tillsammans först! :)OCH NU SKIVER DU MERA ELLER KOMMER JAG OCH SLÅ TILL DIG MED EN MOBIL O.O Kan inte hota folk....Jag vet... XD

Svar: HAHAHAHAHAH MER KOMMER SNART!!!
Alva Fjellström

2014-03-27 @ 22:20:49
Postat av: Anna J

UHG, kan inte välja emellan dom! :( Men om jag måste, så team Felix! Din novell äger ❤️

Svar: Tack så mycket finis ❤️
Alva Fjellström

2014-03-27 @ 23:13:25
URL: http://aspectum.blogg.se/
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Team Felixxxxxx

2014-03-28 @ 07:54:09
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: L

jag har nt så många, ett tiotal endast för jag har precis kommit tillbaka från en lång paus, men när jag var aktiv hade jag ca 70 st och jag vill verkligen få tillbaka dem, så just nu håller jag på o kämpar x

Svar: Åh okej kan länka din novell under nästa kapitel? Kram
Alva Fjellström

2014-03-28 @ 11:30:51
URL: http://bringwordstolife.blogg.se
Postat av: Maja

Team Felix!!!!
Och hoppas att Therese gör abort så Felix och saga kan bli tillsammans igen, haha!

2014-03-28 @ 16:06:35
Postat av: Anonym

Aaaaaaaah😍😍😍😍 shit vad jag älskar din noveeeeell❤️❤️:**** så sjuuuukt braaahahhaha❤️ Den e typ beroende framkallandeeehehe, på ett bra sätt dårå<3 när kmr nästa kapitel då?

Svar: Ååh Gud tack så jättemycket gullis!!! Nästa kapitel kommer i helgen hoppas jag!! Ska verkligen försöka! Puss❤️❤️
Alva Fjellström

2014-03-28 @ 16:28:16
Postat av: Anonym

Oså ska de bli team feeeliiiix😍😍😍❤️❤️❤️

2014-03-28 @ 16:29:38
Postat av: Bjussan

ah det blir jätte bra :) länkar dig så fort jag får tillgång till min dator :)

Svar: Och bra!!
Alva Fjellström

2014-03-29 @ 09:52:25
URL: http://bjussanbjussar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Team Omar hahaha <3

2014-03-30 @ 09:39:13
Postat av: Anonym

Team Omar hahaha <3

2014-03-30 @ 09:39:14
Postat av: Emma

Team Felix :)

2014-03-30 @ 10:03:20
Postat av: Anonym

När kommer nästa!!

Svar: Ikväll eller imorn!
Alva Fjellström

2014-03-30 @ 13:53:01
Postat av: Anonym

När kommer nästa del?

Svar: Ikväll eller imorn!!
Alva Fjellström

2014-03-30 @ 17:44:43
Postat av: Anonym

När kommer nästa del?

Svar: Ikväll eller imornnn
Alva Fjellström

2014-03-30 @ 17:44:46
Postat av: Anonym

Snälla kan det komma ett kapitel idag

Svar: Kansken
Alva Fjellström

2014-03-30 @ 19:03:17
Postat av: Anonym

Snälla kan det komma ett kapitel idag

Svar: Kanske!!
Alva Fjellström

2014-03-30 @ 19:03:32
Postat av: Anonym Som älskar en novell

Team Felix Sandman och Saga .......efternamn???? Men jag älskar novellen hur den en blir kram

Ps kan jag träffa dig någonstans???? vill det älskar novellen glöm inte det

Svar: Tack så mycket finis!! Jadå ska på annexet på lördag så det är bara att komma fram om du ska dit! Kraam
Alva Fjellström

2014-03-30 @ 19:59:53
URL: http://thefooonoveell.blogg.se
Postat av: -

världens bästa novell och ofc team felix

Svar: Tack så mycket finaste du
Alva Fjellström

2014-03-31 @ 15:30:36
Postat av: Hanna:)

När kommer nästa????:* LOOOVE UUU

Svar: ikväll hoppas jag!! ily 2 bby
Alva Fjellström

2014-03-31 @ 19:31:33
Postat av: Anonym

Kommer nästa ikväll?

Svar: aaaaa kanske!!! <3
Alva Fjellström

2014-03-31 @ 21:28:06
URL: http://balka.blogg.se
Postat av: Jonna

TEAM OSCAR. Så himla mycket roligare att läsa om dem tycker jag. Felix är ett avslutat kapitel. Det mäste bli oscar, har alltid velat det!! :)
Så otroligt bra novell btw :D

Svar: Tack sötis!!
Alva Fjellström

2014-03-31 @ 23:40:37
Postat av: Emilia

TEAM FEEELIX

2014-04-01 @ 14:56:53
Postat av: Anonym

Ååhh kommer börja gråta om det inte blir felix ❤️ Älskar dom novell ärligt det går inte att klara sig utan den 😧 tipsar alla mina kompisar om den och jag har fått en tjej att bli helt galen i den 👌

Svar: Åh tack så mycket gullis❤️❤️❤️
Alva Fjellström

2014-04-01 @ 15:27:56
Postat av: Moa

Team Oscar!

2014-04-01 @ 17:28:54
Postat av: Elsa

Ååå verkligen älskar din novell! Har nog läst ett 70'tals styckna noveller, men INGEN är lika spännande och bra som din! Jag ska också till Annexet på lördag! Längtar så sjukt jäkla mycket! Det skulle vara kul att träffa dig där, men jag vet varken hur du ser ut eller något; så det blir svårt. Haha. Men du får ha det så kul där! Kram!:D förresten hur gammal är du?:)

Svar: åh tack så mycket sötis! Hoppas du också får det kuuul! Jag är 15! Kram
Alva Fjellström

2014-04-01 @ 18:41:15
Postat av: Anonym

När kommer mer?

Svar: nuuu!
Alva Fjellström

2014-04-01 @ 21:53:53
URL: http://balka.blogg.se
Postat av: wilma nilsson

jätte bra novell. team felix.

Svar: tack sötis!!!!
Alva Fjellström

2015-01-22 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback