OUR LOVE DEL 96

Tidigare
- Vad var detdär om? frågade hon oroligt. Jag la ner telefonen på bordet och ryckte på axlarna.
- Omar säger att jag måste lösa allt, nu, ikväll. Allt med Felix och Oscar. Jag måste välja! Sa jag och Felicia nickade.
- Omar har på ett sätt rätt gumman, du måste välja! sa hon och jag la ansiktet i händerna.
- Vad ska jag gööööra, jag älskar ju dom båda så himla mycket... mumlade jag.
- Så svårt borde det inte vara... tänk efter nu Saga. sa hon och jag gjorde som hon sa. Jag tänkte så det knakade. Felix är ju... min första kärlek. Han är ju bara... så underbar. Hans mjuka kramar och perfekta kyssar, men på något sätt ville jag a något nytt, som Oscar. Oscar, hans fluffiga hår och snygga ansiktsdrag. Jag suckade högt och kollade upp från mina händer.
- Vilket beslut jag än tar så kommer någon att bli ledsen. sa jag och Felicia nickade. Jag lutade mig tillbaks i stolen och kollade ner i marken.
- Saga, vad säger ditt hjärta? Man ska följa sitt hjärta. Sa Felicia. Jag slickade mig om läpparna, kollade upp i taket och tänkte efter en lång stund. Vad sa mitt hjärta? Hur skulle jag kunna veta det? Efter att ha suttit och tänkt i säkert en kvart visste jag vad mitt hjärta sa, det var det bästa jag kunde göra av den här situationen och det var så det skulle bli. Jag kollade på Felicia en lång stund.
- Så? frågade hon.
- Jag har bestämt mig.

Felix Perspektiv

ytterdörren smälldes igen och röster hördes nerifrån.
- Hallå Felix? ropade pappa. med en suck reste jag mig från sängen och joggade ner i hallen där pappa, Theo och Sonja stog och klädde av sig skorna.
- Hej, sa jag, drog en hand genom mitt rufsiga hår och lutade mig mot väggen.
- Har du ätit middag? frågade pappa och jag skakade på huvudet.
- Nej, svarade jag pappa nickade.
- Jag tänkte dra och köpa pizza, om du stannar här med Sonja och Theo. Sa pappa med ett leende.
- Pizzaaaaa! Tjöt Theo och sprang upp för trappen.
- visst, sa jag, vände och gick efter Theo.
- Hur gick det i studion förrästen? frågade pappa bakom mig. Jag ryckte snabbt på axalrna utan att vände mig om.
- Bra antar jag. Sa jag enkelt och fortsatte upp för trappan. pappa verkade märka att mitt humör inte var det bästa så han bara suckade och lämnade huset för att köpa pizza.
- Feeelix, kan du sätta på teven? ropade Theo från sitt rum. tröttsamt släpade jag mig upp för trappan och gick in till rummet där han satt framför teven och väntade. Jag slog på teven och log svagt mot Theo.
- så! sa jag och Theo log stort. Jag lämnade rummet och hörde min mobil ringa från köket. jag suckade lätt och med snabba steg sprang jag ner igen och greppade mobilen. Sagas namn lös upp på skärmen och jag kände hur nervositeten tog över. skulle jag svara? Jag salde hårt, harklade mig och svarade.
- Ja hallå? mumlade jag och slog mig ner vid köksbordet.
- Hej... Ehm... Vi måste prata. Sa Saga nervöst i andra änden.
- okej. sa jag enkelt. Det blev tyst ett tag på andra änden och jag förstod att Saga tänkte.
- Kan vi träffas i parken vid mig? frågade hon efter ett tag. Jag pressade ihop läpparna till ett smalt sträck och kollade på klockan som visade 17.30
- Nej, jag är barnvakt åt Theo och sonja. Svarade jag och kände hur en konstig känsla spreds i min kropp.
- Men... hur länge? frågade hon och jag kliade mig i nacken.
- venne, men jag kan väll komma om nån timme då. mumlade jag och hörde hur Saga pustade ut på andra sidan.
- bra, för det är en grej vi verkligen behöver prata om, ikväll. sa hon och jag nickade, även fast hon inte kunde se mig.
- Mm, men vi möts klockan 7?
- Det blir bra.... Vi ses.
- Aa, hejdå. sa jag stelt och la på. Okej, igentligen hade jag inte någon lust att prata med henne nu, jag visste ju vad det handlade om, och jag var nästan säker på att hon skulle komma med massor bortförklaringar att kyssen med Oscar "bara hände" eller att hon "gjorde det för att han var arg", och visst, det kanske låg en sanning i det men hon hade ju till och med sagt själv att hon tyckte om Oscar, på det sättet.
 
Sagas Perspektiv (LÅTTIPS "ALL OF ME" AV JOHN LEGEND)

Jag kollade nervöst på klockan, 5 minuter kvar tills dom skulle komma. Jag kollade mig omkring i parken och huttrade till. Det var ju slutet på Augusti och det var kväll, så lite kallt var det. Jag kollade ännu en gång på klockan, 4 minuter. nervositeten ökade. Hur skulle dom reagera när dom fick reda på att jag ringt hit båda två? hur skulle dom reagera när jag berättade om mitt beslut? Vad skulle hända? tusen tankar snurrade runt och runt i mitt huvud, och jag började bli riktigt uttråkad av att bara sitta här och vänta, men ändå ville jag inte riskera att killarna skulle hinna komma innan mig. Jag hade suttit här i en kvart nu, vilket kändes som 40 minuter. Med en liten suck svepte jag ännu en gång med blicken över den tomma parken, och äntligen såg jag en kille komma gåendes på stigen, antingen var det Oscar eller Felix. faktiskt var det väldigt svårt att se på såhär långt håll, men när han kommit lite närmre såg jag läpp på gångstilen att det var Felix som kom. Jag svalde hårt, reste mig från parkbänken och började gå fram mot honom. Han såg mig, men rörde inte en min.
- Hej, sa jag försiktigt och han nickade.
- Hej. svarade han, sen stog vi så i flera sekunder och bara kollade på varann.
- sååå... du ville prata? sa han efter en stund, precis när jag skulle öppna munnen avbröts jag av en röst.
- vad fan gör du här? Frågade Oscar och kom fram till oss. Felix kollade på honom med höjda ögonbryn.
- Jag kom hit för att prata med Saga, frågan är vad du gör här? frågade Felix och Oscar höjde på ögonbrynen han också.
- Samma här, för att prata med Saga. Sa Oscar och båda deras blickar föll på mig. Jag la en slinga hår bakom örat.
- Jo asså... började jag men Oscar avbröt mig.
- Om vi tre ska ha något sorts snack nu så drar jag. sa han enkelt och pekade bakåt. Jag suckade.
- jag har en sak att berätta. började jag och Oscar bara suckade.
- visst, prata. mumlade han. Jag kollade på Felix som nickade instämmande. Jag tog ett djupt andetag.
- Kolla, jag har bestämt mig... eller alltså, jag har fattat att jag är helt jävla dum i huvudet som håller på med er båda, jag menar, jag är inte sån, och jag fattar ju att det är fel... så jag har lixom bestämmt mig. sa jag, slickade mig om läpparna och kollade upp på Oscar och Felix, som båda såg riktigt nervösa ut.
- Eftersom jag verkligen inte kan välja mellan er, så... lixom, jag tänker inte välja någon. vi får bara vara vänner, de tär det bästa jag kan göra. Sa jag lågt, kollade ännu en gång upp på killarna.
- Men... vad menar du? vadå vänner? frågade Felix och jag nickade.
- vänner. inget mer än det. sa jag allvarligt. Min blick flackade mellan Oscar, som blundade hårt, och Felix som fortfarande stirrade oförstående på mig.
- nej Saga snälla... började han samtidigt som han gick fram till mig.
- Felix sluta, jag har bestämmt mig för dethär och så kommer det bli. sa jag och Felix skakade på huvudet.
- Jag gör allt, vad som helst. Jag älskar dig så jävla mycket... sa han och jag kunde se hur han verkligen kämpade för att inte tårarna skulle komma.
- Felix för i helvete, låt henne göra vad fan hon vill! Sa Oscar surt. Men Felix bara ignorerade honom, kramade om mig hårt. Jag kände värmen spridas i kroppen och hör fjärilarna började fladdra. Skärp dig, tänkte jag och sköt snabbt bort känslan.
- snälla Saga... mumlade han och kramade om mig ännu hårdare. Jag blundade och stog emot tårarna som var påväg att forsa ner för mina kinder.
- Felix, jag har tagit ett beslut och jag tänker inte ändra på det, så är det. viskade jag tyst, Felix släppte kramen och pressade hårt ihop läpparna. Han kollade ner i marken och nickade långsamt.
- Förlåt, förlåt för att jag har förstört allt. Jag hoppas verkligen att vi kan vara vänner nu. och att ni två kan vara vänner, jag menar, ni kan inte vara arga på varandra. det är jag som har gjort fel. sa jag allvarligt.Oscar vände på huvudet och kollade på mig.
- Du har inte gjort något fel Saga. du vet mycket väl att jag och Felix gör exakt allt för dig, och, om det är såhär du vill ha det får vi anpassa oss efter det. sa Han och jag log svagt.
- Tack. mumlade jag och det blev tyst. Jag kollade på dom och svalde hårt. Nu var det slut. Slut på allt drama, hoppades jag i alla fall.
- Det är bara det att det kommer bli så jävla svårt att bara vara din vän. sa felix och kollade upp på mig. Jag nickade sakta.
- Jamen, det är så det måste bli. och snälla, inga kyssar eller nåt, bara vänner. sa jag och Oscar nickade förstående. Jag kollade på Felix som bara ryckte på axlarna.
- visst. mumlade han och jag log svagt.
- Det kommer bli bra. jag menar, vi börjar bara om på nytt. Jag tror att vi behöver en nystart. sa jag och killarna bara nickade. Jag kunde se på dom hur lite dom gillade min idé, men jag visste att det här var det bästa jag kunde göra i dethär läget.
 
Sagas Perspektiv, senare på kvällen. (OM LÅTEN FORTFARANDE SPELAS STÄNG AV DEN NU)

Jag spottade ut tandkrämen i handfaten och sköljde snabbt ur munnen, sedan satte jag upp mitt hår i en slarvig bulle mitt på huvudet och gick ut från badrummet, där jag nästan krockade med mamma.
- Oj! Sa jag med ett litet skratt.
- ska du gå och lägga dig nu? frågade hon med ett litet leende och jag nickade.
- Jag är ganska trött, sa jag och hon nickade.
- jag förstår det. Godnatt, sov så gott. sa hon och kramade om mig mjukt. Jag log och vi släppte kramen.
- Godnatt mamma. sa jag och fortsatte in på mitt rum. Jag hade inte berättat för mamma eller pappa om mitt beslut, men eftersom jag ändå inte brukade vara så öppen med dom så kändes det inte nödvändigt. Jag öppnade garderoben och drog ut en alldeles för stor tröja. Den var svart med något tryck på. Med en suck slängde jag tillbaks den i garderoben. Det var Felix tröja, och jag tänkte inte sova i hans kläder mer. Istället drog jag ut ett linne och ett par mjukisshort som jag klädde på mig. Efter det lyfte jag på mitt fluffiga täcke och kröp ner i sängen. Jag gosade in mig och slöt långsamt ögonen. Nu var det avklarat. Inget mer Oscar, inget mer Felix. Jag kanske skulle hålla mig borta från killar över huvud taget, en killpaus helt enkelt. Jag log åt tanken, och vred mig om så jag låg på sidan. Jag skulle starta om på nytt, tänkte jag och precis då plingade min mobil till. Jag öppnade långsamt ögonen och sträckte mig efter mobilen. När jag såg namnet på skärmen spreds ett stort leende på mina läppar, Eros! Herregud, vi hade inte pratat sen Grekland. jag log stort och öppnade smset. "Tja Saga! Hur mår du? Jag saknar dig och om några dagar ska vi åka till Stockholm! Jag tänkte kolla om jag kanske kan få bo hos dig i några dagar...? Jag förstår om det inte går, men jag tänkte att det kunde bli kul, jag saknar ju dig! Godnatt, kram Eros" Smset fick mig att flyga upp ur sängen. Ja! Såklart han kunde sova här! Jag sprang ut från mitt rum och ner i vardagsrummet där både mamma och pappa satt framför teven.
- mamma, pappa? sa jag och båda kollade upp på mig.
- mm? mumlade mamma utan att släppa blicken från teven.
- Kommer ni ihåg Eros, han killen från Grekland? frågade jag och och båda två nickade.
- Jo, han kommer till Stockholm om några dagar och han undrar om han får bo här en stund? frågade jag. Mamma såg riktigt tveksam ut medan pappa nästan såg lika glad ut som jag.
- Ja det är klart! Sa pappa men mamma gav honom en fundersam blick.
- Är det verkligen en så bra idé? frågade hon och pappa rynkade på pannan.
- vadårå? frågade han och mamma bara suckade.
- okejdå, det går bra, vi har ju gästrummet som han kan sova i. sa Hon och jag log ännu större.
- Yeeees! Tack, tack, tack! Sa jag glatt. mamma och pappa bara log, och jag sprang upp på mitt rum igen. Jag satte mig skräddare på sängen och började knappa in ett sms. "Heeej! Jodå jag mår helt okej faktiskt, hur är det med dig? jag saknar dig också, och absolut får du sova här! Åååh vad kuuul! Vilken dag kommer du? Kram, Saga" Skrev jag och la mig ner på sängen. Gud vad kul, jag hade haft så mycket att tänka på att jag nästan glömt bort Eros, men nu, när han skulle komma hit... Åååh det skulle bli sååååååå kul! Plus att han var riktigt snygg. Jag log och slöt ögonen till ett nytt försök att somna.
 
Bench in the dark park wallpaper - Photography wallpapers -

 
Heeeej allihopaaaa!
Nu kommer del 96 mmmmhmmmmm ;)
Sååå, ge mig era åsikter! Jag vill gärna veta vad ni tyckte om dethär!
Puss på er sålänge! Ha en bra skolvecka nu :*

Kommentarer
Postat av: Emily

OMG VA BRA! FÖR MIG KAN HON BLI TSM MED EROS ETT TAG, MEN SEDAN VÄLJER HON FELIX. MITT HJÄRTA KROSSADES NÄR FELIX BLEV SÅ LEDSEN. DÖÖÖR KAN NTE VÄNTA TILLS NÄSTA!!!!!!!!!!!

Svar: MER KOMMER SNAAART <3
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 14:16:15
Postat av: Saga

Gud så bra! Hoppas det inte blir hon och Eros...! Har du typ kik eller något annat, så man kan kontakta dig på något sätt? :) Hur många delar kommer det komma?

Svar: Ja! alvafjellstrom är min kik, har inget speciellt nummer på hur många kapitel, så Mycket jag orkar!
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 15:03:42
URL: http://thefoooneveell.blogg.se
Postat av: Frida

Blir det någon fler del? :)))

Svar: Jadå absolut!
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 15:23:55
Postat av: johanna

Ååååå så himla bra!!!!!! Kommer hon bli tsm me eros nu eller? Allt går bra bara hon blir tsm me felix sen igen annars dör jag ;) hahah

Svar: TAAACK!!
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 16:00:44
Postat av: Matilda

Såååå bra! Men hon får inte bli tsm med Eros!! De måste bli Saga och Felix!!!!!
Bästa novell <33333

Svar: Tack fina du!! <3
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 16:54:19
Postat av: Alexandra

Du e så jävla grym på att skriva! Fattar inte hur du kan vara så bra. Hoppas verkligen att Saga blir tillsammans med Felix igen, dom var så gulliga tillsammans!
Så jävla grym novell! ;)

Svar: Tack så Jättemycket sötis <3
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 16:55:49
Postat av: Moa

Aghh! Så bra :D

Svar: Ååh TAAACK babyyyy :***
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 19:47:10
Postat av: idag idag

fd

Svar: Va
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 21:07:11
Postat av: Det räcker nu.

Det här är en bra sida. Men idag lämnar jag tyvärr pågrund av att sidan nästan aldrig uppdateras, det kan ibland ta upp till 2 veckor. För mycket drama. Det är kul ett tag. Man kan INTE vara kär i två personer samtidigt. Blir hon tillsammans med han Eros nu också eller? Hon träffade honom på en resa, hängde med honom en dag och nu ska han sova hos henne i flera dagar..? Jag hejade på Felix men nu slutar jag läsa. Tack och Hej.

Svar: Oj Okej tack för din åsikt! Och du, Förresten.... Man kan visst vara kär i två personer samtidigt ;) puss hej
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 21:10:52
Postat av: ....

Asså du skriver SÅ sjukt bra!!!! verkligen bästa novellen jag någonsin läst... Men blev lite besviken att hon inte valde någon och Eros, liksom var gör han här. Nemen jag tycker det bli konstigt med honom i men du skriver som du gör bara du inte utesluter the fooo nu haha! hoppas hon ändå slutar upp med någon av de andra! PUSS!!!

Svar: tack så mycket fina du! <3
Alva Fjellström

2014-05-04 @ 22:00:52
Postat av: Bästa

Skitbra novell! Lägg upp fler kapitel nuuuuu annars dör jag hahaah,


Svar: kommer mer snart :******
Alva Fjellström

2014-05-05 @ 10:32:56
Postat av: Anonym

nej,inte Eros!
Novellen är jättebra men Felix och Saga passar bäst!!

Svar: tack sötis! du får se vad som händer ;)))))))))))
Alva Fjellström

2014-05-05 @ 15:09:28
Postat av: fiaaaaa

du är så grym!! kan hon inte bli tsm med Eros ett tag sen går hon tillbaka till felix ;) hoppas du mår bra, kram <3

Svar: tack så mycket finaste du! <3
Alva Fjellström

2014-05-05 @ 15:30:56
Postat av: Anonym

Din novell är verkligen jättebra! Hoppas verkligen att hon blir tsm med Felix och inte Eros! Hoppas nästa del kommer upp snart!;)

Svar: tack så mycket finaste du!
Alva Fjellström

2014-05-05 @ 15:43:19
Postat av: Det räcker nu.

Tjejen som skrev där uppe, det var jag. Att vara kär i två personer innehåller inte äkta kärlek. När man är så kär i någon att man skulle vilja vara tillsammans med personer har man inte en tanke på någon annan.

Svar: Och hur vet du det? Det verkar inte som om det har vart i den situationen men det har jag :)
Alva Fjellström

2014-05-05 @ 19:22:04
Postat av: Karin.!

Ohmy! Förut tyckte jag inte att det spelade någon roll vem hon skulle välja så då blev jag team Oscar bara för att dom flesta var team Felix, men kom igen... I slutänden MÅSTE det bli Saga och Felix!!! Oscar får liksom hitta en annan tjej ;)

Svar: Hehehhw
Alva Fjellström

2014-05-06 @ 00:23:42
Postat av: Anonym

Har tröttnat lite på din novell måste jag erkänna. Det roligaste är alltid när killen ska försöka haffa tjejen (i början) men nu e ju de liksom förbi.., boring...

Svar: Jaha okej vad synd, men du vet ju inte vad som komma skall ;)
Alva Fjellström

2014-05-06 @ 15:44:49
Postat av: Anonym

SKRIV NYTT KAPITEEEEEL :(

Svar: JADÅÅÅ DET ÄR PÅVÄG!!! <3
Alva Fjellström

2014-05-06 @ 20:34:48
Postat av: Jkvhik

DET. MÅSTE. BLI. SAGA. OCH. FELIX.

2014-05-06 @ 22:12:14
Postat av: Annie

Sorry meeeen, måste Eros va me?? Usch gillade inte han, det va han som sabbade för Felix o saga, och de kommer han säkert göra igen. Felix o saga eller ingen o saga

Svar: Hehehehe jag har en plan ska försöka att inte göra dig besviken :*
Alva Fjellström

2014-05-08 @ 06:50:11
Postat av: bjioi

DET MÅSTE BLI SAGA OCH FELIX NUUUUU

2014-05-08 @ 16:19:57
Postat av: Josefine Trieu

Fan vad jag hoppas att Saga och Felix blir tillsammans igen,kommer seriöst börja böla annars

Svar: Hehe
Alva Fjellström

2014-05-08 @ 20:56:16
Postat av: KIA

SNÄLLA GUD LÅT DET BLI SAGA OCH FELIX IGEN,DIN NOVELL ÄR GRYM MEN SKULLE BLI ÄNNU MER GRYM OM SAGA OCH FELIX BLIR TSM IGEN

Svar: TACK BABYYY
Alva Fjellström

2014-05-08 @ 20:57:37
Postat av: Anonym

Din novell är den bästa lugnt :) när kommer nästa kap?

Svar: Tack fina duuu!!
Alva Fjellström

2014-05-10 @ 12:09:55
Postat av: Foooer

Kommer nästa kapitel snart? Älskar den här novellen!!!!!!!😍❤️

Svar: Taack❤️❤️❤️ snart❤️
Alva Fjellström

2014-05-11 @ 10:28:27
Postat av: När kommer nästa del

När kommer bästa del? Jag började läsa för inte så länge sen och har nu lästa alla kapitel son finns.. Men när kommer. Nästa del

Svar: Det kommer så fort som möjligt ❤️❤️
Alva Fjellström

2014-05-11 @ 12:43:34
Postat av: MEEER

När kommer nästa? Ps: as bra novell <3

Svar: Tack finis!! Ska skynda <3
Alva Fjellström

2014-05-11 @ 16:25:08
Postat av: Alva fan

Du som skrev att man inte kan va kär i två personer samtidigt, det kan man visst! Det har jag varit! Men älskar din novell, du är as grym på att skriva❤️❤️❤️ Sluta ALDRIG skriva, du år min stora förebild💕💕

Svar: Åh Gud söta du taaack❤️❤️❤️ ily
Alva Fjellström

2014-05-12 @ 22:09:56
Postat av: När kommer nästa kapitel

När kommer nästa kapitel jag kollar typ varje dag men jag hoppas verkligen att den kommer snart och att det blir saga och Felix, det är en as bra novell

Svar: förlåt att det dröjer sååå, TACK <3
Alva Fjellström

2014-05-13 @ 20:58:30
Postat av: †♡Julia♡†

Naee what the fuck, det måste bli Felix <3

Svar: :ppppp <3
Alva Fjellström

2014-05-13 @ 21:52:20
Postat av: Foooer

Alltså kommer dö snart! När kommer kap 97? DIN NOVELL ÄGER!!!!!😍❤️

Svar: ÅÅÅH TAACK <3333333 Ska försöka bli klar till imorgon! Puss
Alva Fjellström

2014-05-14 @ 20:24:37
Postat av: Foooer

När kommer nästa?!?! Den måste komma idag! Älskar din novell sååååå mycket💕💕💕💕💕

Svar: TAAACK <33333 ska skynd amig massor!
Alva Fjellström

2014-05-15 @ 15:47:40
Postat av: Emma

OMG så sjukt bra novell, när kommer nästa del ;) <3

Svar: TAACK <3 Ska skynda <3
Alva Fjellström

2014-05-16 @ 15:23:34
URL: http://www.stallvanner.blogg.se
Postat av: --

När kommer nästa??:)

Svar: Ska försöka blir klar tills imorn, tack för tålamodet <3
Alva Fjellström

2014-05-16 @ 22:48:10
Postat av: hanna:)

När kommer nästa?:* är sååå spännande till del 97!!!⊙_⊙°°

Svar: Mer kommer soooon! <3
Alva Fjellström

2014-05-17 @ 00:33:21
Postat av: Anna

När kommer nästa??? Jag kan inte sluta läsa dina noveller. Kan inte vänta!!!😍😍

Svar: tack finaste duuu, vet inte exakt när men ska skynda! <3
Alva Fjellström

2014-05-18 @ 11:18:36
URL: http://thefoonoveel.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa ut? :)

Svar: ska försöka bli klar tills imrogon!! <3
Alva Fjellström

2014-05-18 @ 16:21:20
Postat av: Rebecka

När kommer mer? <3

Svar: Ska försöka bli klar imorn <3
Alva Fjellström

2014-05-18 @ 17:14:42
Postat av: Felicia

När kommer nästa upp? & har du instagram?

Svar: Ska försöka blir klar tills imorn! Tack för tålamodet! jadå! @alvafjellstrom
Alva Fjellström

2014-05-19 @ 07:57:44
Postat av: Matilda❤️

När kommer nästa??!!!!??!!!!!!!❤️❤️

Svar: ska försöka bli klar tills imron! <3
Alva Fjellström

2014-05-19 @ 15:49:17
Postat av: ❤️

När kommer nästa??❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Vet inte exakt när men ska försöka bli klar typ imorgon! <3
Alva Fjellström

2014-05-19 @ 15:55:01
Postat av: Anonym

När kommer nästa ut? :)

Svar: Snaaart! Förlåt att det dröjer så!
Alva Fjellström

2014-05-19 @ 16:46:18
URL: http://thefooonoveell.blogg.se
Postat av: Emma

Kommer nästa snart?:/

Svar: ja förlåt :((( att det dröjer så
Alva Fjellström

2014-05-19 @ 18:40:04
Postat av: elise

när kommer nästa del för du borde fan bli så jävla bra författare heller blogg som du skriver mer noveller och inte bara om the fooo!!!

Svar: åååååh tack så mycket!!!! Blir så sjukt glad, tack <3333333333 Nästa del kommer kaaaaaaaaaaaaaaaaaanske nu ikväll annars 100% imorgon! <3
Alva Fjellström

2014-05-20 @ 17:57:19
Postat av: Anonym

KAN DU LÄGGA UPP ETT NYTT KAPITEL NUU?????

Svar: YEEES DE KOMMER KAAAAAANSKE NU IKVÄLL ANNARS 100% IMORGON! <3
Alva Fjellström

2014-05-20 @ 23:02:24
Postat av: Fooer

Det mååååste bli Feeeeelix för Oscar e min😋😋😋😇😇😇😸😸😸

2014-05-21 @ 09:57:00
Postat av: Fooer

Måste bli felix för Oscar e min😋😋😋

2014-05-21 @ 09:58:17
Postat av: Anonym

Gud så bra! Längtar tills nästa kommer! När kommer nästa? :)

Svar: taack! Ikväll annars 100% imorgon! <3
Alva Fjellström

2014-05-21 @ 18:15:38
URL: http://thefooonoveell.blogg.se
Postat av: Emma

Kommer de nå mer del?:)

Svar: absolut, den är uppe nu! <3
Alva Fjellström

2014-05-22 @ 09:02:52
Postat av: Bässsssst

Mer nu? Ikväll? Snälla <3<3

Svar: yeeeppp, uppe nu! <3
Alva Fjellström

2014-05-22 @ 16:19:09
Postat av: Foooer Forever

As bra novell men när lägger du upp nästa har tagit en stund nu..

Svar: den är uppe nuuu!! taack <333
Alva Fjellström

2014-05-22 @ 21:41:41
Postat av: Lala

Seriöst hon träffade Eros 1 dag och nu är de best friends. Liiiite verklighets trogen måste väl denna novellen vara?

Svar: hon var med Eros i en vecka :) och nej dom är inte bästa vänner, bara vänner :) sååå jag tycker det är verklighetstroget meeeeen yes det är min åsikt haha
Alva Fjellström

2014-06-26 @ 19:08:13
Postat av: Är superledsen

ASSÅ JAG GRÄT SÖNDER NÄR HON SA ATT DOM BARA SKULLE VARA VÄNNER, JAG SA SÅ HÄR TILL MAMMA:
ASSÅ MAMMA VET DU VAD NU SKA JAG SLUTA LÄSA DENNA NOVELLEN! OCH TRÄFFAR DU NÅGON SOM HETER ALVA FJELLSTRÖM SÅ HÄLSA HENNE ATT JAG SKA DÖDA HENNE!!!!

TRE SEKUNDER SENARE SATTE JAG MIG NER OCH LÄSTE, OCH SÅ TÄNKTE JAG ATT JAG ÄLSKAR DIG OCH DENNA NOVELL <3

2014-11-16 @ 19:14:32
Postat av: Är superledsen

ASSÅ JAG GRÄT SÖNDER NÄR HON SA ATT DOM BARA SKULLE VARA VÄNNER, JAG SA SÅ HÄR TILL MAMMA:
ASSÅ MAMMA VET DU VAD NU SKA JAG SLUTA LÄSA DENNA NOVELLEN! OCH TRÄFFAR DU NÅGON SOM HETER ALVA FJELLSTRÖM SÅ HÄLSA HENNE ATT JAG SKA DÖDA HENNE!!!!

TRE SEKUNDER SENARE SATTE JAG MIG NER OCH LÄSTE, OCH SÅ TÄNKTE JAG ATT JAG ÄLSKAR DIG OCH DENNA NOVELL <3

Svar: HAHAHAHAHHA VA SÖÖÖÖÖÖT TACK FINA DUUUUU
Alva Fjellström

2014-11-16 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback